• 1-Fena adam değil gibiydi, sonradan bi haller oldu kötü bir profil çizmeye başladı, İmralı ve Kandile gitti hain döndü. Dokunulmazlıklar bu gün kaldırıldı daha dokunmadılar ama, sadece değdirdiler. Du bakalım noolacak bundan sonra. Bu heriften canlı bomba falanda olmaz ama cezaevi komününde yemek işine bakacak kapasite ve zeka var. Kimseye kaptırmaz gıda işini. Baksanıza profildeki fotoya tam mutfak kedisi kerata.
    20/05/2016
  • 2-Eski kamyon şöförüdür. Kafayı buldumu kamyon şöförü gibide horlar.
    25/05/2016
  • 3-" Devamını mahkemelerde anlatacağım " niye ki ? Tam sırası gelmişken sıcağı sıcağına anlat işte. Eski filmcilikten kalma huylarını bırak artık, ne bu şimdi " Pek Yakında " bıdı bıdı açıklaması. Bu blöfse ve dağ fare doğrursa son tangon olur, ortalığı yıkacak bi şeyse İmralı, Kandil ve partiden kesin eşizinler gerekir. Bana biraz rüzgar biraz da showlu bir açıklama gibi geldi. Senin bunlarla uğraşacak zamanın değil otur mahkemelerde vereceğin savunmalarını hazırla. Senin meddah tadında yapacağın içinde zeka oyunları olan savunmaların seni yırttıramaz artık. Savcılar eski savcı, hakimler eski hakim değiller. Meşhur bir lafın var " insanın iq su ayakkabı numarasından küçük olmamalı " dersin. Karşısına çıkacağın savcı ve hakimlerin iq su TC kimlik nolarından da yüksek. Seni boşanma davasına bakan 9. asliye cezaya götürmeyecekler. En yakın dava arkadaşların, dağ kadroların tekmili birden seni çok fena satışa getirecek. Sen bunların içindeki en farklı duruşu olan adamdın, ama kendine o kadar büyük kötülükler yaptın ki 3 mahalle biraraya gelse bu kötülüğü sana yapamazdı. Koçun kaderi kurbanlıktır Sırrı. Güle güle..................
    25/05/2016
  • 4-3. sınıf Yozgat playboylarının otel lobisinde Demet Akalınla çektirdiği resimler gibi Önder Apo ile çektirdiği resimlerden sonra gözümde sonsuza dek bitmiş adamdır. O nasıl bir mutluluk yansımasıdır yaaa nasıl bir ifadedir. Bu ihanet savaşının " binim annim tirkti vatın için hir hizmeti hızırım " diye teslim alınan etkisiz elemanı ile çektirdiğin fotoğraflara bakmaktan aciz bir adammışın. Birde kadraj sanatkarısın. Bi git...
    30/05/2016
  • 5-"AK PARTİ'DE EN AZ 30 MİLLETVEKİLİ RET OYU VERECEK" En az 30'a yakın AKP'li milletvekilinin bu oylamada ret oyu vereceğini biliyoruz. CHP'li vekillerin aklını başına toplaması lazım. CHP'de bir iç toplantı yapılıyor ve görülüyor ki Kemal Bey'den başka dokunulmazlığın kalkmasını isteyen başka hiç kimse yok. CHP'li vekil arkadaşlara özellikle demokrasi mücadelesinde kararlı bir şekilde yer alanlara... Yarın öbür gün cezaevlerine konulacaksın ve ranzalardan AKP'ye saydırmanın hiçbir gerçekliği olmayacak. Onlar için cezaevinde dinlemek üzere 'kendim ettim, kendim buldum' şarkısını şimdiden repertuvarlarına almalarını öneriyorum...........................Buradaki önermeyi doğru kabul edersek matematiksel olarak çıkan sonuç 49 civarında CHP - HDP milletvekilinin kabul oyu verdiğidir. Buradaki önerme yanlışsa psikiyatrik olarak çıkan sonuç Sırrı nın otistik yada down olduğudur. AK Parti: 317 milletvekili 30 tanesi vermediği zaman 287 milletvekili kalıyor. Oylama meclisten 376 ile geçiyor. Yani 287 Akp oyuna 89 destek oy çıkıyor ve 376 ya ulaşılıyor. Bu 89 oyun firesiz olarak 40 tanesinin MHP den geldiğini varsayarsak, 49 oy kimden geliyor o zaman. CHP ve HDP nin toplam oyu 193. Çekimser, geçersizi de dahil etmedim. Bakkal hesabı yaptım. Artık aranızda halledin çünkü siz verdiniz. İhanetin bu kadarı olur yani. Kimse yoksa kendimize ihanet ederiz mantığı.Başarısız.
    02/06/2016
  • 6-Bu 49 kabul oyunu kim verdi ulan ? Ben vermedim miki verdi. )))))))))))))))))))))) Komik ötesi felan yane.
    02/06/2016
  • 7-"ağyarımız yok bizim, biz yetmiş iki millete aynı nazarla bakarız " demiş Mezapotamya feylesofu. " bizimde yok ayarımız 72 milletin nazarı için nazar boncuğu takarız " diyor ve Sırrı yı 3 hayır la uğurluyoruz.
    10/06/2016
  • 8-gündemi, terör ve hendek sevici yayınlardan takip ederken bile ihanet, kucak dansı, kompleks ve kurnaz ağlaşmaların dışında bir şey bulamayanların da eleştirdiği kişi.
    kaçak çay ukalalığının yarattığı bu büyük mütefekkirin neyini anlayacakmışız ki amk.
    sikindirik "aykırıyım" pozlarıyla sağa sola ağzını yayarak yaptığı şiveli şark kurnazlıklarıyla vekillik konforuna saplanmış, hdp'li küçük emrah. Ekşi...
    10/08/2016
  • 9-An itibarı ile gözaltına alınmıştır. Saat 1.29 ve CNN Türk ten izliyorum. Bu zaten beklenen bir durumdu şaşırmamıştır kendiside herhalde....
    04/09/2016
  • 10-PKK nın meclisteki temsilcilerinden birinin gözaltına alınması kadar değersiz bir olaydır. Bu ülkede Cumhurbaşkanı ve meclisin tamamını aldılar ve içeri tıktılar bi zikim olmadı...
    10/09/2016
  • Sence nasıl birisi ?
  • muhteşem 74
  • çok iyi 207
  • severim 937
  • yorum yok 2093
  • sevmiyorum 13304
  • Engellenen 143 adet.
  • Görüntülenme19384
Sırrı Süreyya Önder
  • Sence nasıl birisi ?
  • muhteşem 74
  • çok iyi 207
  • severim 937
  • yorum yok 2093
  • sevmiyorum 13304
  • Engellenen 143 adet.
  • Görüntülenme19384